Facebooktayım...

26 Şubat 2013 Salı

GRİ ÇİZGİLİ TÜLLÜ TUNİK

Daha önce bahsetmişmiydim hatırlamıyorum ama yeri gelmişken söyliyeyim.Geçen seneye kadar Laleli ve sahil piyasına üst grup üreten bir firmamız vardı.Eşimle birlikte 10 sene ite kaka bu zamana kadar geldik .Ama bu işten çok yorulduk ve bırakma kararı aldık.Hayırlısı bakalım.İşte bu kumaşta o zamanlardan kalan numune kumaşlardan.
  Bahar geliyorken  artık ince tuniklere başlıyalım dimi ....
 Kumaş sıradan çizgili, yalnız  tuşesi  çok güzel olan bir cins.Eğer dümdüz yarasakol dikseydim,çok sıradan
olacaktı.Bende hareketlendirmek için  sırtta hafif bir dekolte yaptım. Bu arada kızımın çekemediği fotoğraflar
idare edin artık.

Overlokla üçgen şekilde esnek tülü takıp,düzle üstünden geçtim.Üçgenin sivri tarafı gözüme hoş gözükmedi.
Aynı tülden elimde fiyonk yaparak oraya elimde tutturdum.Tabiki üzerinede el işleme taşlardan.

4 yorum:

  1. tül detayı çok hoş olmuş bluza ayrı bir hava vermiş güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  2. tül detayına bayıldım harika olmuş ellerinize sağlık...
    denemeliyim :)

    YanıtlaSil
  3. ama çok zarif olmuş tül dekolte.spor bir tunık bu kadar şık olabılırdı

    YanıtlaSil
  4. Elinize sağlık size çok yakışmış ve çok kibar olmuş iyi günlerde kullanın.banada buyrun gelin :) http://merveguclu.blogspot.com/

    YanıtlaSil