Facebooktayım...

14 Ağustos 2013 Çarşamba

Kızımın bileklikleri

Bu aralar sıcaklar yüzünden  hiç bir şey yapmak istemiyorum.Zaten her hafta eşimin rahatsızlığı sebebiyle  hastane kontrollerimize gidiyoruz.Benim ufak tefek rahatsızlıklarım da eklenince hafta da 2 yada 3 gün hastane yolu gözüküyor bize.Biz buralarda sıcaklarda boğuşurken en azından kızım rahat etsin diye onu tatile gönderdik.Tabi ki onun varlığına o kadar çok alışmışız ki o yokken ev bomboş.Babası da bende onu çok özledik.Ben bu yazıları yazıyı yazarken o da dikili 'den izmir' e doğru yola çıktı.İnşalllah sağ  salim gelirler.Ben de  '' annecim bana yaptığın bileklikleri lütfen bloğuna koyarmısın.Ben resimlerini çektim '' dediği bilekliklerini yükledim. Bu blog işine zaten benden çok hevesli.



 Bunlarda benim arkadaşlarıma anneler günü için boyadığım kaşıklıklar .Taaaa o günden beri yayınlanmayı bekliyor


Çok yakında yeni dikişlerimi de yükleyecem inşallah.Biraz dert anlattım ama idare edin artık.
görüşmek üzere ,dört gözle kızımı bekleyip face de candy oynamaya devam.....

2 yorum:

  1. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    100. takipçiniz benim.
    Bileklikler çok cici :)
    Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
  2. tabiki de teşekkürler.Bende bu gün bir çekiliş başlatıcam tekrar beklerim.

    YanıtlaSil