Facebooktayım...

7 Mart 2014 Cuma

İLK ŞEKER HAMURLU KURABİYE DENEMEM

Merhabalar
Bugün sizinle ilk kez denediğim şeker hamurlu kurabiyelerimi paylaşıyorum.Daha yeni pişti hala sıcaklar desem de inanmayın.Yani 2 saat önce kızımla birlikte yaptık.Tarifi netten bulmuştum.Yarım ölçüden deneme amaçlı yaptım.Pazartesi sınıfımızın kermesi var.Değişik bir şeyler yapmak istedim çocuklara.
 Şeker hamurunu da hazır beyaz olarak aldım.Evde toz gıda boyalarım da vardı.Hemen denemeye geçtik.Çok eğlenceli vakit geçirdik.Daha fazla anlatmaya gerek yok bence .Resimler her şeyi anlatıyor.


 Ben yine yaratıcılık peşinde...




 Ben hamuru çok bekletmedim.Şekillere bakınca , tarifi verenlerin neden''en az yarım saat bekletin'' dediklerini daha iyi anladım.Çünkü ilk yaptıklarım pişince küçülmüş.Sonrakiler daha az çekmiş.Şeker hamurları biraz büyük kaldı ,bende  fazlalıkları aşağıya doğru yapıştırdım.



 Burda da yaratıcılık girdi devreye hamuru açıp enson danteli koyup merdaneyle üzerinden geçtim.Nasıl? çok yaratıcıyım di mi ama...


Bir daha ki denemem de cupcake olacak.Denemezsem olmaz di mi ama... hoşçakalın.

1 yorum: